lördag 26 februari 2011

"What To Wear to The Oscars 2011?!"

Skulle vi säga att lilla jag skulle den stora äran att gå på Oscargalan imorgon (vilket jag drömmer om att få göra en vacker dag...) då så skulle jag mer än gärna vilja haft en annan stor ära att bära en av dessa två vackra kreationer (är inte det än ära så säg):


1. Mitt första val hade varit denna vackra turkosa Monique Lhuillier spring 2011. Jag älskar färgen och det hade varit så härligt att svepa fram i en riktigt maffig kreation som har härliga volanger+en härlig färg. Till hade jag haft ett par silvriga klackar, silver clutch, ett armband som är turkost +silvrigt och ett par matchande örhängen.Håret hade varit något likande som det här. Det hade varit något...


2. Mitt andra val hade varit denna vackra Elie Saab Spring/Summer 2011 klänningen. Älskar kristall detaljerna och att det är ett brett bälte som markerar midjan. Vad hade jag haft till?Hm...denna är lite svårare tycker jag men jag hade nog satsat på en clutch som denna och dessa par enkla klackar eftersom klänningen är redan bling,bling. Två ganska smala armband i silver, ett par små örhängen med turkos sten eller rosa sten. Håret hade varit något linkande detta. Det hade varit något det med..

Tänk om någon av dessa kommer svepa fram på röda mattan imorgon?
Åhh det vore något!

Inspirationen:Chicblogg
Bildkälla: Nymag och stylingfashion blogg

FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar