måndag 14 februari 2011

Orange British Academy Film Awards

Igår kväll i London gick den brittiska filmgalan, BAFTA 2011, av stapeln. Jag har kollat igenom alla röda mattan bilderna. Stjärnorna valde att klä upp sig ordentligt och det var inga dåliga klänningar som dem valde heller. Jag blir bara mer och mer taggad för Oscars galan (som äger rum nästa vecka!) inför varje galor som går av stapeln.

Här är mina top 6 favoriter från BAFTA 2011:

Jessica Alba i en kanllblå Atelier Versace.
1. Jessica Alba är strålade vacker i denna knallblåa Atelier Versace blåsa!Åhh vad jag älskar denna färg!Den är så härlig och tyget på klänningen gillar jag skarpt!Hela looken är en 10 av 10!Håret, halsnadet (grymt snyggt), makeupen och clutchen ja allt är bara så SNYGGT!

Emma Watson i en Valentino Couture.
2.Emma Watson är så vacker i denna Valentino Couture klänningen.Vill ha den själv!Jag kan lika bra erkänna att den är såna här romantiska/eleganta klänningar som jag alltid faller för. Det är en orsak att hamna högt uppe på listan. Jag gillar hela looken., sååå SNYGGT!

Thandie Newton i en vacker Monique Lhuilier.
3. Thandie Newton är strålande i denna supersnygga Monique Lhuillier. Nästan allt är felfritt, det ända jag inte gillar helt är halsbandet. Ett lite maffigare hade varit grymt snygg!Ett grönt kanske med stora gröna stenar. Då kanske hon hamnat på en högre placering.
Rosamund Pike i en läcker Alexsander McQueen klänning.
4. Rosamund Pike valde gult och det gillar jag!Det är inte alla som vågar (dock kan man förstå det för det är en svår färg). Jag gillar möstret skarpt och jag kunde gissa mig till att detta var en Alexander McQueen klänning, eftersom mönstret påminner mig lite om den här klänningen.Jag gillar hela looken, accesoarna,håret,makeupen och smyckena passar utmärkt till klänningen.

Noomi Rapace i en glittrande blåsa från Givenchy Couture.
5. Noomi Rapace vårt svenska stjärnskott fullkomligt rockar denna Givenchy Couture blåsa. Noomi är grymt snygg och jag tycker verkligen hon visar här att hon är en sann stjärna!Jisses vad cool hon är!
Emma Stone i en röd lavin klänning.
6. Emma Sone valde rött!En relativt enkel klänning från Lavin. Men jag gillar den och sedan matchar och snyggt med armbandet och clutchen. Håret och makeupen passar mycket bra till.

Bildkälla: Zimbio.com

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar