måndag 21 februari 2011

Count Down for the Oscar!

På söndag smäller det!Den ärliga Oscars Galan äger rum för 83 gången nu på söndag!Väntan är snart ÄNTLIGEN över!Det är den finaste galan på hela året då kändisarna tar på sig det absolut bästa och dyraste. Det är glamour på högsta mivån och klänningarna som sveper fram på röda mattan är något som man själv bara kan drömma om att bära.

Jag är helt i extas!Det är faktiskt första gången som jag kommer kunna kolla live på hela galan och det ni gör det extra speciellt för mig!Ska nu de 6 som är kvar tills det smäller verkligen ladda upp med klänningar och det gör jag givetvis här på bloggen för att även du ska kunna få frossa och ladda upp tillsammans med mig!Jag minns vissa klänningar bättre än andra och det är dem som är favoriterna som jag tänkte dela med mig här. Det är sammanlagt 26 klänningar som för mig (hittills, någon av årets kan komma in på denna lista) är mina favorit klänningar genom tiderna (mellan 2000-2010)!

Varför det är mellan 2000 och 2010 är på grund av att åren innan det har jag inte så stor koll på klänningarna och jag har inte heller sätt alla. Det är lite svårare att hitta bra bilder på alla med. Visserligen har jag sett vissa klassiker men ska jag vara ärlig faller inte mig alla fullt i smaken. Men det finns vissa klassiker som jag bara tycker man måste ha koll på och det är sådana som man inte annat än inspireras av.

Håll utskick nu efter mina 26 favoriter!

En riktigt klassiker Audrey Hepurn 1954.
FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar