måndag 28 februari 2011

Best Dressed at the Oscar Award 2011

Galornas gala har gick av stapeln i natt, Oscarsgalan 2011!Det var för första gången kunde jag kolla live!Vilket var superroligt!Det var en fröjd att se röda mattan delen. Jag tycker det är det bästa med galor tycker jag röda mattan delen då man får se alla vackra kreationer. Jag lever för det, eller önskar att jag gjorde det för jag fullkomligt älskar att se alla klänningarna. I LOVE IT!

Under röda mattan delen bloggade jag lite smått på min dagliga blogg och jag fick en klar favorit från början. Jag måste säga att klänningarna var riktigt vackra i år. Funderar lite på om jag kan ha haft för höga förväntligar för jag fick inget OMG moment i natt även om det var riktigt vackra kreationer. Jag har valt ut mina favoriter vilket inte alltid är det lättaste. Dem som är top 3 är solklara favoriter!

Här är mina 10 Bäst Klädda från Oscarsgalan 2011:

Mila Kunis i en vacker lila klänning signerad Elie Saab.
1. Mila Kunis är strålande vacker denna lila,spets klänning signerad Elie Saab Couture.Jag älskar spetsdetaljerna, så vackert. Hennes hår,makup och smycken passar jättebra till klänningen. Jag gillar hela looken.Super snyggt!

Cate Blanchette är super snygg i Givenchy Couture.

2. Cate Blanchette är supersnygg i denna Givenchy Couture klänning. Med otroligt läckra detaljer (love!), klänningen känns morden och jag kan inte annat än älska hennes look. Håret,makeupen och smyckena passar utmärkt till!Cool och supersnygg!

Vackra Natalie Portman i en vacker lila klänning från Rodarte.
3. Natalie Portman fullkomligt strålar!Åhh vad jag gillar den här lilla färgen och den passar Natalie perfekt!Håret är riktning vackert. Jag gillar att hon satsar på lila klackar och sedan örhängena som är som små tofsar gillar jag skarpt. Strålande snyggt Natalie!

Halle Berry i en gnistrande Marchesa.
4. Halle Berry är strålande vacker i en gnistrande snygg Marchesa klänning. Jag älskar alla små gnistrande detaljer på klänningen och sedan gillar jag tyllet. Visserligen har man sett likande klänningar förut men jag tycker klänningen passar Halle perfekt och är klänningen är bara så vacker. Hade gärna själv svept fram i den själv om jag hade varit bjuden. Dock känns det som det är något som saknas...kanske två tunna gnistrande armband hade varit snyggt.

Many Moore strålar i Monique Lhuillier.
5. Many Moore valde en vacker gnistrande Monique Lhuillier. Jag gillar klänningen skarpt och passar henne perfekt. Det är bra av henne att hon väljer ett orange läppstift för att inte försvinna helt dock hade jag gillat looken mer om hon hade haft ett rosa läppstift (det hade varit lite mer uppiggande på henne).

Michelle Williams i Chanel.
6. Michelle Williams är elegant och snygg i en klänning signerad Chanel Couture. Klänningen har vackra detaljer och Michelle bra i den här modellen. Det händer inte jättemycket, men klänningen är så vacker i sig så det behövs inte så mycket mer. Dock hade jag gillat om hon hade haft en stor bling,bling ring för att göra det lite roligare.

Hailee Steinfeld i en Marchesa klänning.
7. Hailee Steinfeld är sockersöt i denna Marchesa klänngen!Den passar henne perfekt hon är lite som en ballerina.

Anne Hathawayi en vintage Valentino.
8. Anne Hathway svepte fram på röda mattan i en röd vintage och klassik klänning från Valentio. Anne är vacker och jag tycker verkligen att röd är hennes färg, hon passar verkligen i det. Det här en klassisk Hollywood look som aldrig blir fel på röda mattan.

Hilary Swank i Gucci.
9. Hilary Swank gnistrande i Gucci.Jag gillar släppet och de gnistrande detaljerna. Den här klännigen kunde ha fått en högre placering men det som jag inte gillade helt här var Hilarys frisyr (hon passar bra i den men den går inte ihop för mig i den här looken).

Gwyneth Paltrow i Calvin Klein.
10. Gwyneth Paltrow valde en ganska enkelt och elegant look. Men jag gillar det!Klänningen från Calvin Klein är läcker och jag gillar de smyckena som hon bär till (som lyfter looken).


Bildkälla: Zimbio.com

FAshionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar