lördag 26 februari 2011

My Top 10 Oscar Dresses!

Jag har som du säkert vet valt ut 26 stycken favoriter från Oscars Galan genom tiderna och visat dem här på bloggen. Men vad du kanske inte visste var att av dessa 26 så är 10 av dem mina top 10 favoriter från Oscars Galan genom åren. Jag har en top 10 lista alltså och den ändras varje år...det kommer in kanske en eller flera och någon eller några åker ut. Och imorgon söndag får vi helt enkelt se om det är någon som kommer ta sig in på min top 10 Oscars favoriter of all time!Dem anra resterande 16 är också favoriter men dem är alltså inne på top 10 vilket är speciellt.

Om jag kunde skulle jag vilja ge ett speciellt pris till den som klär sig bäst på Oscars Galan varje år och komma med på 10 , Undra vad priset skulle heta...Förslag (man kan väl få drömma lite...)?


Här är min TOP 10:


1. Reese Withersppon 2006: Christian Dior (från 1955).


2. Michelle Williams 2006: Vera Wang.


3. Penelope Cruz 2009: Pierre Balmin.


4. Camerson Diaz 2010: Oscar de la Renta.


5. Carlize Theron 2005: Christian Dior.


6. Naomi Watts 2004: Versace.



7. Rachel McAdams 2010: Elie Saab Couture.


8. Nicole Kidman 2007: Balenciaga.


9. Anna Kendrick 2010: Elie Saab.


10. Anne Hathaway 2009: Armani Prive.


 (På söndag kan listan ändrats men om den gör det meddelar jag det)

Bildkälla: Zimbio.com + google.com

FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar