torsdag 17 februari 2011

Olivia Palermo for Tibi!

Jag gillar Olivia Pelermo, eftersom jag älskar hennes stil!Hon har en otrolig känsla för mode och stil som man bara själv önskar att man hade. I vilekt fall är hon för mig en otroligt insprationskälla när det komemr till stil och outfits. Hon lyckas blanda budget med lyx och gör det på ett otroligt bra sätt. Stilen bli verkligen hennes egen som hon fullklomlig äger!

Nu är det nämligen så att Tibi har undertecknat med den stilsäkra Olivia Palermo att vara ansiketet utåt åt inför deras senaste annonskampanj.Har själv inte hört talas om Tibi, men nu har jag det tack vara Olivia Palermo!

De har bett henne att modella i objekt från Tibi som hon  har själv handplockade.Den tidigare The City stjärnan poserar framför falska bakgrunder av de mest fashionabla städer i världen. Den informella tonen i kampanjen går ut på att väcka en twist till street modet, inspirationen kommer från mode-bloggar som tar snapshots till sina bloggar. Rolig ide!  








Jag gillar det!Blir grymt sugen på visa plaggen!Gå in här och kolla på bilderna och kläderna.Känn inspirationen!!

Bildkälla+fakta: http://district-h.blogspot.com/

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar