onsdag 9 februari 2011

Lindex i samarbete med Rachel Zoe!

Detta är roliga nyhter!Min favorit stylist och Stjärnstylist Rachel Zoe stylar Lindex nya vårkollektion!

– Jag brinner för att styla kvinnor och jag ser fram emot att jobba med Lindex, säger Rachel.

Den amerikanska stylisten har valt ut och stylat sina favoriter ur Lindex vårkollektion, som kommer att finnas i samtliga Lindex butiker och online den 18 april.

– Vi vill överraska våra kunder och valde därför att arbeta med en av världens mest kända stylister. Rachel Zoe har en unik förmåga att plocka fram den bästa stilen för varje kvinna vid olika tillfällen. Hon är internationellt känd för sin stilkänsla och vi är glada att kunna erbjuda samma inspirerande styling till våra kunder. Vi tror att kollektionen kommer bli mycket uppskattad, säger Lea Rytz Goldman, design- och inköpsdirektör på Lindex.

Detta tycker jag är SUPER roligt och jag är nu extremt nyfiken på kläderna!Jag kommer hålla utskick!Jag kan är så nyfiken att jag knappt kan vänta!

Bildkälla + fakta


LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar