torsdag 19 maj 2011

London - Edition?!


Hello there!Jag har varit grymt sugen på att börja blogga här igen nu under de närmsta dagarna, så idag tänkte jag varför inte!Just nu befinner jag mig i Svedala mest som en mellanlandning men jag ser det mer som et besök att träffa familj och vänner. Plus att man får sovmorgon varje dag!Vilket gillas skarpt!I vilket fall så drar jag tillbaka till Engalnd nästa vecka fast då till en ny stad och det är inte vilken stad som helst utan - LONDON!

Varför jag byter stad kan jag enklast förklara genom att jag byter värdfamilj. Vill du veta mer kan du gå in på min dagliga blogg där du kan läsa ikapp om allt. Och självklart under mina 6,5 vecka i Bath,England.
 
Nu har jag lite funderingar hur jag ska ha det här på bloggen...Funderar på att köra en lite mer London Edition. Vad sägs om det?Planen är att försöka blogga så mycket jag hinner här på mode bloggen samtidigt som jag jobbar som au pair i London (givetvis bloggar jag vidare på min dagliga blogg). Får se hur jag kommer lyckas med detta men jag ska försöka göra mitt bästa.

Jag tänkte köra igång ordentligen med mina favoriter från årets Cannes festivalen. Det betyder klänningsparad eller det tycker jag det har varit i år...Men jag har inte fått så många top favoriter i år. Inget WOW moment än...På söndag är sista dagen och på måndag ska jag göra min lista och jag hoppas att det kommer komma ett  WOW moment. Nu hoppas jag att du håller utsick här på bloggen nu när jag tänker dra igång här igen!Nu kör vi igen!

FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar