torsdag 31 mars 2011

I am Going to England!


Det har varit dålig uppdatering här på bloggen men det beror på att jag har fullt upp. Om du inte har läst på min dagliga-blogg så är det nämligen så att på söndag åker jag till England (Bath) för att jobba som au-pair i ett år. Därför har jag haft lite fullt upp med fixande och träffa kompisar nu innan jag åker.

Jag vet inte hur det kommer bli här på bloggen när jag väl är där. Kommer förmodligen bli uppdateringar på kvällarna istället och när jag är ledig. Men hur aktiv den jag kommer vara här är svårt att veta nu. Men jag dig hoppas kunna fortsätta här. Och jag hoppas att du som går in här känner inspirerad. Veckans omröstning vet jag inte om jag hinner med men nu vet du i vilket fall att jag ska flytta till Englannd!

Gå gärna in på min dagliga-blogg för att se vad jag har för mig...Stay Tuned!


Bildkälla: Zimbio.com

FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar