onsdag 16 mars 2011

Update!

En liten update till er kära läsare är att jag har legat sjuk 3 dagar med feber och så har jag varit riktigt förkyld, där av dåligt med uppdateringar och dagens kändisoutfit. Men jag har nu bestämt mig för att ändra lite på det där...Kommer på fredagar komma med med 6 eller 8 kändisoutfits som jag har valt ut och har sett under veckan. Det blir mycket bättre då för vissa dagar finns det inte så mycket "WOW" stunder eller så är det bara snygga vardagaoutfits (kan lägga upp dem dock men dom kommer förmodligen inte med i omröstningarna). Tror det bli bättre.

I alla fall jag mår bättre idag, är dock fortfarande lite förkyld men det är no big deal!Är pigg så jag ska försöka imorgon att ta igen lite efter mina 3 dagar i sjukstugan (alltså sängen...).Nu är jag på gång igen!

FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar