fredag 27 maj 2011

Just One Step To Something New...



Jag har nu börjar väldigt smått att blogga här.  Jag vill verkligen försöka komma igång lite mer men kommer trots det blogga lite då och då. Även om jag vet att jag inte kommer blogga så aktivt här så ska jag väl försöka göra inlägg som är inspirerade. Det kommer nog bli så att jag bloggar några gånger i veckan men då om nyheter,bilder eller inspiration som inspirerar då eller är något som intresserar. Det är tanken.

Vi får se hur det går men jag har en liten ide...Som du vet ska jag köra en London Editon på bloggen. Det betyder att jag inte börjar att dra igång riktigt ordentligt med det som jag har tänkt förens jag befinner mig i London!Vilket inte blir förens om lite över en vecka. Det blir tills dess att blogga lite då och då. Och väl i London ska jag komma igång mer men det kanske inte blir varje dag utan några gånger i veckan (3-4 gånger). Men dem inläggen hoppas jag som sagt är roliga och intressanta för dig liksom dem kommer bli för mig.


FashionLOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar