måndag 31 januari 2011

Screen Actors Gulid Award 2011

Inatt gick den årliga Screen Actors Guild Award (SAG Award) av stapeln. Det vimlade med kändisar på röda mattan och det fanns många vackra klänningar. Jag har under förmiddagen kollat igenom röda-mattan bilderna och har valt 10 favoriter. Det var inte lätt, vilket det inte brukar vara men till slut så kunde jag spika mina 8 bäst klädda från SAG-Award.


Här är mina 8 Bäst Klädda från SAG-Award 2011: 

Mila Kunis i en Alexsander McQueen klänning.
1. Mila Kunis fullkomligt äger röda mattan med sin ursnygga mönstrade klänning från Alexsander McQueen. Jag älskar mönstret på klänningen och hår+make-up passar utmärkt till klänningen.

Claire Danes i en möstrad Louis Vuitton klänning.
 2. Claire Danes bär en blommig klänning från Louis Vuitton, som har en härlig färg som jag fullkomligt älskar. Jag gillar särpet i midjan, det ger en fin kontrast mot det skira tyget och det gör att looken lyfts!

Heather Morris i  en vacker Ramona Keveza klänning.
3. Heather Morris bär en vacker ljus klänning från signerad Ramona Keveza.Detta är verkligen en  chiffongdröm som passar henne perfekt!Jag älskar tyget och färgen, såå snyggt!

Hilary Swank i mycket elegant och vacker klänning från Versace.
4. Hilary Swank bär den här vackra klänningen från Vercace så snyggt och elegant!Håret är snyggt med härliga lockar och makeupen passar perfekt till klänningen. Det ända jag saknar är lite bling, annars är locken nästintill fel fri enligt mig.

Lea Michele i en Oscar de la Renta klänning.

5. Lea Michele väljer även denna gång en klänning signerad Oscar de la Renta. Ganska enkel klänning men jag tycker att den är elegant och Lea bär upp den och fullkomligt gör att locken blir inte bar elegant utan även snygg!Även Lea väljer att markerar midjan med ett skärpt och det tycker jag kör looken komplett

Jayma Mays i en läcker Jenny Packham.
6. Jayma Mays är riktigt läcker i denna klänning från Jenny Packman. Skorna gör att lokken blir lite coolare och färgen på klänningen älskar jag!Vårig och snygg.

Rosario Dawson i  en citrongul klänning designad J.Medel.
7. Rosaria Dawson väljer en ganska enkel klänning från J.Medel, men det som gör den så snygg är den citrongula färgen på klänningen. Accessoarerna lyfter looken och att hon väljer gröna örhängen är snyggt och ger en speciell liten tusch till looken.

Julia Stiles i cool klänning från Monique Lhuillier.
8. Julia Stiles är man inte så van vid att se på röda-mattan tycker jag. Men roligt att hon dök upp en cool och ganska dramatisk klänning från Monique Lhuillier. Jag gillar klänningen skarpt!Snygg färg på klänningen,håret är snyggt, och accessoarerna funkar bra till. Dock tycker jag att ögonmakeupen var lite för hårt och det gör att looken inte blir 100% komplett. Hon borde valt en mjukare ögonmakeup då skulle looken bli mer komplett och ett snäpp snyggare. 


Bildkälla: Zimbio.com 

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar