torsdag 13 januari 2011

Pepole Choice Award 2011

Den femte januari ägde den årliga People Choice Award rum, och det lite speciellt eftersom det var årets första stora galan. Och genom med detta så betyder det att gala-säsongen drar igång!!!Vilket jag ÄLSKAR!!!

Jag valde ut 5 favoriter, här har ni dom 5 bäst klädda från
Pepole Choice Award 2011 enligt mig:
1. Selena Gomez är otroligt vackert  mönstrad blåsa från Irina Shabayeva. Jag fullkomligt älskar mönstret och volang livet. Make-upen och håret och är felfritt och skorna gör looken komplett!Betyg:MMMMM

2. Asheley Tisdale valde en vacker klänning från Farah Angsana, jag gillar det tropiska mönstret. Hårt var snyggt uppsatt och smyckena gör looken helt komplett. Snyggt!Betyg:MMMM

3. Vanilla Williams tycker jag riktigt strålar och hennes rosa-glittrande blåsa från Oday Shakar är otroligt snygg!Hade varit roligt ifall hon hade valt den i turkos, eller svart hade med varit snygg. I vilket fall var den rosa snygg med. Gillar speciellt ringningen där bak. Betyg: MMMM

4. Katy Perry i en en bakelseliknade klänning från Betsy Johnsson. Den är hur sött som helst. Katy är nästan som en liten docka. Jag älskar den här looken!Betyg: MMMM

5. Kim Kardashian valde ett gudligt-djurmönstrad fodral från Malandrino. Elegant och snyggt på samma gång. Clutchen gör looken helt komplett. Betyg: MMM 1/2
 LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar