måndag 17 januari 2011

Golden Globe Awards 2011

Under natten var det en stor klänningsfest, Golden Globe Award. Åh, så roligt!Jag ÄLSKAR den här galan det är verkligen bling bling och klänningsfrossa på hög nivå. Och det mina vänner älskar jag.  Nu när årets Golden Globe-gala är avklarad och stjärnorna imponerade återigen på röda mattan.

Det var som sagt otroligt många vackra kreationer och det kan ni nog förstå om det har varit klänningsfrossa.Den här galan gör att jag bra längtar mer efter Oscars galan. Oj, oj det här bådar gott.

Här är min top 10 från Golden Globe Award 2011

En strålande Olivia Wilde i vacker Marchesa!
1. Olvia Wilde är strålande vacker!En riktigt gala-kreation från Marchesa som jag fullkomligt älskar. Hade visserligen tyckt att håret skulle vara lite mer fixat (vore kanske lite roligt om hon hade haft en snygg hår- uppsättning men jag tycker att klänningen är så vacker i sig att det gör inget. Är så KÄR i klänningen att den bara måste få första platsen!

Angelina Jolie i en elegant klänning från Vercace!
2. Angelina Jolie är vanligtvis är ingen av mina röda mattan-favoriter (tycker hon brukar vara lite tråkig). Men denna gång överraskade hon mig med hennes smaragdgröna stass från Versace på nattens Golden globe-gala.Grymt snygg!Sånt här älskar jag när man blir överraskad och färgen den är hur härlig som helst. Underbart med färg på röda-mattan!

Catherine Zeta-Jonesi en otrolig maffig klänning från Monique Lhuillier.
3. Catherine Zeta-Jones, detta kallar jag klänning.Hon bar en klänning signerad Monique Lhuillier. Åhh vilket tyg!Helt otroligt maffig!Jag får Oscars-vibbar!!!

Dianna Aragoni en prissessöt klänning från J.Medel.
4. Dianna Argaon är otroligt vacker i en klänning från J.Medel. Jag älskar hår-uppsättningen, det är lite old-Hollywood över det. Vilket jag älskar. Elegant,Vacker, Snyggt!Ja jag älskar klänningen och skulle själv kunna tänka mig bära den.

Anne Hathaway är stålade snygg i denna vackra klänning signerad Armani Prive.
5. Anne Hathaway är hur snygg sol helst!Och jag vet vem som ligger bakom denna styling. Det här en snygg modell på klänning, signerad Armani Prive. I love it!

Mandy Moorei en vacker klänning signerad Monique Lhullier.
6. Many Moore valde Monique Lhuillier i kornblått. Jag älskar färgen och den frasiga tyllkjolen. Den tunna tyllöverdelen som sveper upp över ena axeln är hur snyggt som helst.

Carrie Underwood är en söt i sin Badgle Mischka.
7. Carrie Underwood stålar en vacker klänning från Badgley Mischka. Jag måste erkänna att även denna är en klänning som jag själv skulle kunna tänka mig bära. Jag älskar färgen och tyget på klänningen. Elegant och snyggt!Hade visserligen tyckt att Carrie kunde ha valt en liten annorlunda clutch, den här tycker jag hade varit något.

Emma Stone i Calvin Klein.
8. Emma Stone valde en persiko-färgad klänning från Calvin Klein. Det kanske kan tyckas att hennes val av klänning är lite tråkig. Men jag tycker att det är ett coolt val som känns trendigt och snyggt.

Mila Kunis i en Vera Wang.
9. Mila Kunis var snygg i sin smaragd-gröna klänning från Vera Wang. Ännu en gång, roligt med färg!Grönt var verkligen färg-trenden på Golden Globe-galan. Tycker dock det är något som fattas i Lilas look, kanske ett till guldarmband eller en clutch som skulle gjort looken lite mer komplett.
Natalie Portman i en klänning från Viktor & Rolf.
10. Natalie Portman i en draperad sidenklänning från Viktor & Rolf. En väldigt söt look, men inte fantastiskt. Hon kan bättre! Hade dock tyckt hon kunde skippat halsbandet det drar ner lite på looken.Men som sagt en söt look och jag tyckte det var roligt att hon vann pris (kanske bli en Oscar med?Det känns lite så...)!

 Bildkälla: Zimbio.com

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar