fredag 21 januari 2011

Dagens Inpiration, a la Claire

Claire Danes i vårens superminimalistiska trend från Calvin Klein. Jag älskar den aprikosrosa färgen, en underbar värfärg!Super snyggt med en lätt och ljus makeup.Detta är tredigt och får alla rätt!

Du kanske undrar varför hon inte var med på min top 10 lista från Golden Globes, om jag nu gillar looken?Det är för att för mig kändes klänningen inte riktigt gala och inte speciellt glamourös som det ska vara på den typen av gala som Golden Globe är. Visserligen hamnade Emma Stone med på listan och hennes klänningen var kanske inte direkt så glamourös heller men för mig var Emma cool och elegant på samma gång och det gjorde att hon hamnade kom med. Hon hade lite mer glamour på ett enkelt sätt enligt min mening.

Bildkälla: Zimbio.com

LOVE

1 kommentar:

  1. Jag gillar också Claire Danes look. Hon är i allmänhet vacker! Såg dina golden globe favoriter - håller med om nästan alla!
    Emma Stones look, som är lite lika, är så cool. Med klänningen och det blonda håret stack hon verkligen ut!

    SvaraRadera